Δείτε αν το 48 μηνών παιδί σας λέει ότι θα έπρεπε σε αυτή την ηλικία ( μέρος πρώτο)

Χαίρετε, χαίρετε!!

Στην ηλικία των 48 μηνών το παιδί χρησιμοποιεί από 1.500 μέχρι και 4.000 λέξεις!!!!!! Αμέτρητες!!!!!!!!!!!!

Χρησιμοποιεί πιο προηγμένους τύπους και καταλήξεις ρημάτων

Μεταξύ των 3 και 4 ετών, τα παιδιά αρχίζουν να χρησιμοποιούν πιο ώριμους τύπους ρημάτων και τώρα είναι σε θέση να αλλάξουν το χρόνο του ρήματος στις προτάσεις τους, γεγονός που φανερώνει διαφορετική σημασία. Για παράδειγμα, ένα παιδί λέει τώρα “Το αγόρι περπατάει.” και “Το αγόρι περπάτησε.”

Ολοκληρώνει αναλογίες

Μεταξύ 3 ½ και 4 ένα παιδί με τυπική ανάπτυξη λόγου κατανοεί αρκετά καλά τις λειτουργίες των διαφόρων αντικειμένων και τις συγκρίσεις ανάμεσά τους για να ολοκληρώσει αναλογίες. Για παράδειγμα, ένα παιδί μπορεί να επιλέξει μια εικόνα για να ολοκληρώσει αυτές τις προτάσεις: “Κοιμάσαι σε ένα κρεβάτι. Κάθεσαι σε ένα ______.” “Τρως το φαγητό σου με ένα πιρούνι. Κόβεις το φαγητό σου με ένα _____.” “Βλέπεις με τα μάτια σου. Μυρίζεις με τη μύτη σου.” Για να διδάξετε αναλογίες, ξεκινήστε με αντικείμενα που έχει χρησιμοποιήσει επιτυχώς με δραστηριότητες λειτουργίας αντικειμένων και διατυπώστε τις ερωτήσεις με αυτόν τον τρόπο. Αντί να λέτε, “Δείξε μου αυτό για πίνω,” θα πείτε, “Πίνεις με ένα _____.” Αφού ένα παιδί μπορεί να το κάνει αυτό, προσθέστε άλλο αντικείμενο για να κάνετε μια άλλη αναλογία.

Περιγράφει αντικείμενα και διαφοροποιεί με βάση το χρώμα, το μέγεθος, το σχήμα και το όνομα του αντικειμένου

Στους 48 μήνες, ένα παιδί με τυπική ανάπτυξη του λόγου κατηγοριοποιεί και στη συνέχεια περιγράφει αντικείμενα αρκετά καλά για να επισημάνει διαφορές και ομοιότητες. Για παράδειγμα, για να αξιολογήσετε αυτή τη δεξιότητα, όταν δείχνετε ένα πράσινο μπαλάκι και ένα μπλε μπαλάκι, το παιδί πρέπει να μπορεί να εξηγήσει πώς διαφέρουν τα δύο αντικείμενα. Μια σωστή απάντηση θα ήταν, “Το ένα μπαλάκι είναι πράσινο. Το άλλο μπαλάκι είναι μπλε.” Στη συνέχεια, ρωτήστε πώς τα δύο μπαλάκια είναι ίδια. Οι σωστές απαντήσεις θα περιλαμβάνουν σχόλια για την κατηγορία, “Αυτά είναι δύο μπαλάκια,” σχόλια για τη λειτουργία όπως, “Τα μπαλάκια αναπηδούν,” ή “Μπορώ να πετάξω και τα δύο μπαλάκια,” ή ομοιότητες στο σχήμα όπως, “Τα μπαλάκια είναι στρογγυλά.”

Περιγράφει τι συμβαίνει σε κάρτες εικόνων με χρονική ακολουθία

Ένα παιδί με τυπική ανάπτυξη λόγου μπορεί να πει μια απλή ιστορία με εικόνες στα 3 ½. Εξασκήστε αυτή τη δεξιότητα χρησιμοποιώντας γνωστά βιβλία και αφηγηθείτε τα γεγονότα με μία απλή δομή πρότασης που θα χρησιμοποιούσε και το παιδί. Για παράδειγμα, χρησιμοποιήστε ένα βιβλίο για να προτρέψετε το παιδί να ξαναπεί την ιστορία κοιτάζοντας τις εικόνες μαζί σας. Αρχικά, παρέχετε πρότυπα για το παιδί να μιμηθεί το δικό σας λόγο αντί να κάνετε ερωτήσεις. Μη διαβάζετε ακριβώς τις λέξεις του βιβλίου, αλλά πείτε, “Ας πούμε την ιστορία.” με απλό σωστά δομημένο λόγο κατάλληλο για το επίπεδο του εκφραστικού λόγου του παιδιού σας!

 

Καλή σας επιτυχία!!!!

Ο ρόλος σας είναι εξαιρετικά σημαντικός και πολύτιμος!!!!

Οι γονείς με συστηματικά παιχνίδια λόγου από πολύ νωρίς, ακολουθώντας τα tips που σας προτείνουμε, μπορείτε να μειώσετε σημαντικά την πιθανότητα, όταν υπάρχουν δυσκολίες στο λόγο, για Λογοθεραπεία ή και να μειώσετε σημαντικά τη διάρκειά της, αν αυτή κριθεί απαραίτητη!!!!

Ακόμη και μία μόνο καινούρια λέξη, αλλά ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ!!!!!!!!! κάνει τεράστια διαφορά στο επίπεδο των ικανοτήτων μάθησης του παιδιού σας!!

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Newsletter

Θα θέλατε να εμπλουτίζετε τις γνώσεις σας με τις πιο πρόσφατες στρατηγικές επιτυχίας για ό,τι αφορά την Ανάπτυξη του Λόγου και της Ομιλίας του παιδιού σας;

Εγγραφείτε στο Newsletter μας!