Σεμινάριο #2

Late talkers

Μίλα μου για να μιλήσω
  • Διάρκεια σεμιναρίου:

    6 ώρες

  • Επόμενο Σεμινάριο:

    Σάββατο 23/11/24
    11:00-14:00 και 15:00-18:00
    Εγνατία 77, Θεσσαλονίκη

  • Συμμετοχή

Διά Ζώσης Σεμινάριο #2

Late talkers

Για τους γονείς παιδιών ηλικίας 18-36 μηνών που εμφανίζουν καθυστέρηση στην ομιλία

Το “Μίλα μου για να μιλήσω“ είναι το πρώτο πανελλαδικά πρόγραμμα που υποβοηθάει τη Λεκτική Επικοινωνία γονέα - παιδιού και απευθύνεται σε γονείς παιδιών ηλικίας 10 - 36 μηνών.

Το δώρο του λόγου χρειάζεται να το προσφέρετε έγκαιρα στο παιδί σας.

Mε την πρώιμη παρέμβασή σας μπορείτε να υποβοηθήσετε και να επιταχύνετε την όποια καθυστέρηση έχει παρατηρηθεί στην Ανάπτυξη του Λόγου του παιδιού σας.

Το λεξιλόγιο που έχουν τα παιδιά όταν ξεκινούν το Νηπιαγωγείο είναι ο καλύτερος προγνωστικός παράγοντας για την ακαδημαϊκή τους επιτυχία, καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών χρόνων.

Dr.C.Snow, Ph.D Καθηγήτρια του Harvard

Το Late talkers με εξαιρετική έμφαση προτείνεται στους γονείς, εάν το παιδί τους έχει λιγότερες από:

  • 24 λέξεις και είναι 18-20 μηνών ή

  • 40 λέξεις και είναι 21-24 μηνών ή

  • 100 λέξεις και είναι 24-30 μηνών ή

  • δε χρησιμοποιεί συνδυασμό δύο λέξεων ενώ είναι 24 μηνών

  • δε χρησιμοποιεί προτάσεις τουλάχιστον 3 λέξεων και είναι 31-36 μηνών

Να θυμάστε ότι:

Τα παιδιά που καθυστερούν να μιλήσουν, “late talkers“, βρίσκονται σε ομάδα υψηλού κινδύνου για μειωμένη σχολική ετοιμότητα κι επομένως μειωμένη σχολική επίδοση. Carol Hammer, et. al., 2017

Γιατί σε γονείς;

  • Επειδή οι γονείς κατέχουν το ρόλο κλειδί στο να υποβοηθούν τα πρώιμα στάδια της ανάπτυξης του Λόγου του παιδιού τους και

  • Επειδή οι γονείς είναι οι πιο σημαντικοί και μόνιμοι άνθρωποι στη ζωή του παιδιού και οι πρώτοι του δάσκαλοι.

Τι μαθαίνουν οι γονείς στο σεμινάριο “Late talkers“;

Οι γονείς μαθαίνουν:

  • Πολύτιμες, εύχρηστες μεθόδους λεκτικής επικοινωνίας με το παιδί τους κατά τη διάρκεια κάθε καθημερινής ρουτίνας και δραστηριότητας κερδίζοντας έτσι πολύτιμο χρόνο, αλλά και προλαμβάνοντας τη πιθανή μεγέθυνση των δυσκολιών στο Λόγο που θα τοποθετούσε το παιδί σε ομάδα υψηλού κινδύνου για πιθανές μαθησιακές δυσκολίες.

  • Να αυξάνουν την ποιότητα και την ποσότητα αλληλεπίδρασης με το παιδί τους, γιατί αυτή τρέφει τον παιδικό εγκέφαλο.

  • Να ανταποκρίνονται και στην πιο μικρή προσπάθεια επικοινωνίας του παιδιού, λεκτικής ή μη.

  • Πώς να εισάγουν καινούριες έννοιες και λέξεις στο ΠΑΙΧΝΙ∆Ι και σε κάθε ρουτίνα της καθημερινότητας όπως την ώρα του μπάνιου, του φαγητού κ.ά..

Γονείς που παρακολούθησαν το “Μίλα μου για να μιλήσω” είπαν:

Εκπληκτικό σεμινάριο που θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα σε όλους τους γονείς.

Αυτό το σεμινάριο πρέπει να το παρακολουθήσουν όλοι οι γονείς και όχι μόνο αυτοί που τα παιδιά τους έχουν καθυστερήσει να μιλήσουν.

Είναι σεμινάριο που με τις στρατηγικές που μαθαίνουμε μας βοηθάει άμεσα στη βελτίωση της λεκτικής επικοινωνίας με το παιδί μας.