Παίζουμε με τα βιβλία των αριθμών ΑΛΛΙΩΣ!!!

Παίζουμε με τα βιβλία των αριθμών ΑΛΛΙΩΣ!!! και μαθαίνουμε και λέξεις όχι μόνο αριθμούς..

Χαίρετε, χαίρετε!!!

Χαρούμενο, καλότυχο, χρωματιστό το 2023

Εύχομαι όλοι σας μικροί και μεγάλοι να είστε γεροί, δημιουργικοί με αισιοδοξία, χαρές καιαντοχές πολλές !!!!!!

Καθώς ο χρόνος σαν γάργαρο ποταμάκι γοργά και ασταμάτητα κυλάει, έτσι και τα μικρά μας παιδάκια μεγαλώνουν, κι επομένως οι επικοινωνιακές τους ανάγκες αυξάνονται. Καλό είναι να αξιοποιήσουμε τις απλές και γνώριμες δραστηριότητές μας ώστε να υποβοηθήσουμε τη λεκτική ανάπτυξη των παιδιών μας για να προλάβουμε οποιαδήποτε μελλοντική πιθανή συσσώρευση δυσκολιών στο Λόγο. Με αυτό το σκεπτικό σας προτείνω μία ευχάριστη, απλή και ιδιαιτέρως αποτελεσματική λεκτική δραστηριότητα!!!

Σε κάθε παιδικό δωμάτιο υπάρχουν διαθέσιμα βιβλία με αριθμούς, μιας και οι αριθμοί, αν και δεν έχουν κάποια ιδιαίτερη επικοινωνιακή αξία για τα μικρά μας παιδιά, ωστόσο αποτελούν το αγαπημένο θέμα εξάσκησης των γονιών.

Σκέφτηκα πως αφού πρώτα μάθετε τους αριθμούς από το 1-10, μετά να χρησιμοποιήσετε αυτά τα βιβλία των αριθμών αλλιώς.. για να εκπαιδεύσετε το παιδί σας στην μίμηση λέξεων. Η δραστηριότητα μπορεί να γίνει με παιδάκια από την ηλικία των 15-18 μηνών.

Πώς παίζεται το παιχνίδι με το βιβλίο των αριθμών ΑΛΛΙΩΣ..???

  • Εσείς και το παιδάκι σας κρατάτε στο χέρι από ένα μικρούτσικο παιχνιδάκι που έχετε διαλέξει
  • Ανοίγετε το βιβλίο με τους αριθμούς. Ας υποθέσουμε ότι βρίσκεστε στη σελίδα με τον αριθμό 4 και επομένως βλέπετε 4 εικόνες, ας πούμε, 4 παπάκια
  • Τοποθετείτε το παιχνίδι που κρατάτε πάνω στο πρώτο παπάκι και λέτε παπί, επιμηκύνοντας τα φωνήεντα και συνεχίζετε με τον ίδιο τρόπο επαναλαμβάνοντας τη λέξη παπί και για τα 4 παπάκια, λέτε δηλαδή τη λέξη παπί 4 φορές
  • Τη δεύτερη φορά επαναλαμβάνετε εσείς την ίδια διαδικασία αλλά κάνετε παύση μετά από κάθε παραγωγή της λέξης παπί. Αρχικά το παιδί μπορεί μόνο να βάλει το παιχνιδάκι του πάνω στο παπί. Εσείς κάθε φορά κοιτάζετε το παιδί σας με προσμονή και βλέμμα χαμογελαστό. Τη δεύτερη, την τρίτη, την τέταρτη φορά μπορεί να τοποθετήσει το παιχνιδάκι του πάνω στο παπί αλλά και να προσπαθήσει και μία προσέγγιση της λέξης παπί την οποία και επιβραβεύετε.

Επαναλαμβάνετε την ίδια διαδικασία σε κάθε σελίδα, με κάθε αριθμό από το 1-10

  • Αρχικά προτιμήστε τις εικόνες που τα ονόματά τους είναι δισύλλαβες λέξεις. Όσο καλύτερα τα καταφέρνει το παιδί σας αρχίζετε να χρησιμοποιείτε και τρισύλλαβες λέξεις ή και μεγαλύτερες.
    Όταν το παιδί έχει προχωρήσει λιγάκι μπορούμε να πούμε:
  • άλλο παπί
  • άλλο ένα παπί

Όταν το παιδί σας, μετά από κάποιο διάστημα, έχει προσπαθήσει να πει “ άλλο ένα παπί “ τότε μπορείτε με ένα χαρτομάντηλο να καλύψετε το παπί και να πείτε:

  • Πού είναι το παπί;

Κάνουμε το ίδιο σε κάθε σελίδα με διαφορετικό αριθμό και διαφορετική εικόνα.

Όταν παίζουμε αυτό το παιχνίδι δε μετράμε, ξεχνάμε ότι το βιβλίο έχει αριθμούς!!

Σημασία εδώ έχει να ονομάσουμε τις εικόνες όσες φορές υποδηλώνει ο αριθμός που βρίσκεται στην συγκεκριμένη σελίδα και να εξασκηθεί το παιδί στο παιχνίδι της μίμησης των λέξεων που αποτελεί βασική ικανότητα για την εκμάθηση της Ομιλίας.

Καλή σας διασκέδαση!!!

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Newsletter

Θα θέλατε να εμπλουτίζετε τις γνώσεις σας με τις πιο πρόσφατες στρατηγικές επιτυχίας για ό,τι αφορά την Ανάπτυξη του Λόγου και της Ομιλίας του παιδιού σας;

Εγγραφείτε στο Newsletter μας!